آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های سلین ایران بوده است و سلین ایران در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی سلین ایران خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.
کالا های سفارشی شما پس از بازبینی توسط گمرک، در صورت درخواست مشتری در سلین ایران با رعایت نهایت دقت تست و بسته بندی میشوند و برای مشتری ارسال می شوند. همچنین سلین ایران می تواند کالاهای درخواستی مشتریان را به همان صورت که شرکت سازنده ارسال کرده است، پس از تحویل و ترخیص از گمرک برای خریدار ارسال نماید. مشتریان محترم در نظر داشته باشند که برخی از کالاهای درخواستی دارای گارانتی بین المللی بوده و با توجه به ماهیت پیچیده ساخت و تعمیرات کالاها، عموما امکان تعمیرات در ایران فراهم نیست. با توجه به مشکلات تحریمی و …، هیچ یک از کالاهای این فروشگاه دارای گارانتی و یا وارانتی در ایران نمی باشند. همچنین مشتریان در انتخاب نحوه حمل کالا دقت نمایند و اگر در زمان ارسال کالا مشکلی برای کالا پیش بیاید مسِولیتی به عهده سلین ایران نیست و مراتب را می توانند از شرکت های پستی و حمل و نقلی پیگیری نمایند. اما باز هم در راستای رعایت حقوق مشتریان محترم، در صورتی که کالای دریافت شده مشکل خاصی داشت میتوانید با همکاران ما تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم کالا را برای ما ارسال کنید تا آن را برای شرکت مربوطه در کشور سازنده بفرستیم، و اگر کالای مذکور شامل گارانتی بین المللی بود فقط هزینه ارسال کالا و مسایل گمرکی از شما دریافت خواهد شد.
توجه نمایید که خرید محصولات از این وب سایت به صورت حضوری و یا اینترنتی، به معنی خواندن تمامی مطالب ذکر شده می باشد و مشتری حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.