قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی سلین ایران به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت سلین ایران هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری سلین ایران و سایر خدمات ارائه شده توسط سلین ایران به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سلین ایران است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سلین ایران از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید اصول و رویه‏‌های فروش محصولات سلین ایران منطبق با قوانین ایران و قانون تجارت الکترونیک و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سلین ایران تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سلین ایران اقدام کند.

ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سلین ایران استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به سلین ایران ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سلین ایران به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سلین ایران، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سلین ایران است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به شماره تماس 09025772829 اطلاع دهید.
خریداران می بایست تمامی مبالغی را که جهت خرید از سلین ایران به هر نحو پرداخت می کنند را صرفا به حساب رضا مافی واریز نمایند و هر گونه پرداخت به هر حساب دیگری از اعتبار برخوردار نخواهد بود و مسیولیت پرداخت به عهده پرداخت کننده می باشد و سلین ایران در این رابطه هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت سلین ایران به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه با شماره 09025772829 و یا پیش فاکتور از طریق ایمیل رسمی شرکت info@selliniran.com، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. سلین ایران همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سلین ایران به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سلین ایران محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– سلین ایران مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سلین ایران محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت سلین ایران، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سلین ایران محفوظ است. سلین ایران در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت سلین ایران می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سلین ایران جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– بر طبق قوانین جاری کشور، تمامی فروشگاه‌های اینترنتی موظفند از مشتریان خود، مدارک شناسایی شامل تصویر کارت ملی و تصویر کارت بانکی دریافت کنند. بر طبق این قانون، اطلاعات حساب کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز نیستند به این گروه از مشتریان، خدمات خود را ارائه دهند.
لازم به ذکر است که این قانون به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه وضع شده است.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (dkc  ) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که سلین ایران هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

خسارت در هنگام حمل و نقل
سلین ایران همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش سلین ایران اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش سلین ایران ارسال شود

نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در سلین ایران، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات سلین ایران با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. سلین ایران در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی سلین ایران درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران:

۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
۲. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
۳. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
۴. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۵. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
۶. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
۷. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
۸. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
۹. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
۱۰. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
۱۱. از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می‌توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به‌هیچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
۱۲. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
۱۳. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
۱۴. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
۱۵. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از سلین ایران را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
۱۶. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
۱۷. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
۱۸. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.
۱۹. کامنت هایی که با عرف جامعه مغایر هستند مثل کامنت های کالاهای جنسی تایید نخواهند شد.
شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:
– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
– برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و به‌هیچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید.
– از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

محتوا
سلین ایران نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است سلین ایران تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط سلین ایران دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب ‏‌سایت سلین ایران هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت سلین ایران تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت سلین ایران ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
© کلیه محتویات سایت سلین ایران شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت سلین ایران تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمت‌‏گذاری در سلین ایران مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، سلین ایران نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، سلین ایران موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. قیمت کلیه محصولات بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری در صورت درخواست می بایست مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت ‏‌کند و هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

گارانتی:
در راستای حمایت از خریداران محترم، بیشتر کالاهای وارداتی در سلین ایران شامل یک سال گارانتی می باشند. سلین ایران نهایت تلاش خود را برای انتخاب و واردات کالاهای با کیفیت می نماید، به دلیل تحریم ها و عدم امکان تعمیر بسیاری از دستگاه های وارداتی در داخل کشور ( به دلیل تکنولوژی پیشرفته و عدم وجود تجهیزات لازم برای رفع نقص در داخل کشور)، گارانتی محصولات وارداتی منوط به تعهدات شرکت سازنده می باشد. به همین لحاظ، منظور از گارانتی در سلین ایران، گارانتی بین الملل کالا می باشد، سلین ایران در راستای حمایت از مشتریان، در صورت بروز مشکل در کالاهای خریداری شده، به سه صورت امکان استفاده از گارانتی را فراهم خواهد آورد.
عودت کالای مذکور جهت تعمییر و یا تعویض به شرکت سازنده یا شرکت های ارائه دهنده خدمات مربوطه در خارج از کشور( تمام هزینه های مربوطه شامل هزینه حمل و نقل و تعمییر و … از خریدار دریافت می گردد).
سلین ایران اطلاعات تماس سازنده را در اختیار خریدار قرارداده و خریدار با مسئولیت خود به نحو مقتضی اقدام به تماس با سازنده می نماید. بدیهی است که در این صورت، سلین ایران هیچ مسئولیتی در قبال کالا نخواهد داشت
در صورتی که امکان تعمییر کالا توسط سلین ایران در داخل کشور فراهم باشد، قطعات مروبطه از خارج از کشور خریداری و کالا تعمییر می گردد( تمام هزینه های مربوطه شامل هزینه حمل و نقل و تعمییر و … از خریدار دریافت می گردد).
بدین ترتیب منظور از گارانتی در تمامی محتوای وب سایت، تبلیغات، قرارداد ها، فاکتور ها و … در موارد مذکور در بالا توضیح داده شد و خدمت دیگری را شامل نمی گردد.

موارد ابطال گارانتی :
مخدوش نمودن کارت گارانتی / عدم تطابق مشخصات کالا با اطلاعات محصول در سلین ایران
صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیر متعارف و غیر استاندارد یا حوادث غیر مترقبه و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه ، آتش سوزی، ورود مایعات و سیالات به داخل دستگاه ، نوسانات برق ، مواد شیمیایی و استفاده غلط ازدستگاه
تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه ، آسیب دیدگی پورت های ورودی((USBو وجود آثار تعمیرات و باز کردن دستگاه توسط اشخاص غیر مجاز
هرگونه ایراد ناشی از بکارگیری نرم افزارهای مختلف و آلودگی به ویروس و روت شدن که موجب اختلال در کارکرد دستگاه می باشد.
ارائه خدمات گارانتی فقط با در دسترس داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود .تشخیص موارد فوق به عهده کارشناسان سلین ایران خواهد بود .

شرایط گارانتی
1- اعتبار گارانتی : از زمان خرید دستگاه به مدت دو سال میباشد.
2- خدمات گارانتی طبق دستور العمل شامل موارد ذیل نمی باشد.( تشخیص این موارد به عهده کارشناسان فنی سلین ایران میباشد )
– سرویس و کنترل متناوب دستگاه و تعمیر یا تعویض قطعات به علت استفاده غیر استاندارد از دستگاه از قبیل کارکرد بیش از حد توان دستگاه
– هر گونه مشکل در لوازم مصرفی و مواد مصرفی
– اشکالات ایجاد شده بر قطعات مختلف دستگاه به دلیل دستکاری یا نگهداری دستگاه توسط مراکز غیر مجاز
– خسارات ناشی از صاعقه ، سیل ، آتش سوزی ، تهویه غیر استاندارد محیط نگهداری دستگاه، رطوبت و آثارریختن آب در دستگاه ، نوسانات برق ، ضربه خوردگی و شکستگی
– خسارت ناشی از عدم مطابقت کالا با شرایط و استانداردهای ذکر شده توسط شرکت سازنده و عدم رعایت مواردی که سلین ایران جهت استفاده و نگهداری کالا به خریدار متذکر می گردد
– استفاده ازهر نوع مواد مصرفی غیر از مواد مصرفی پیشنهاد شده از طرف شرکت تولید کننده دستگاه و سلین ایران
– استفاده از هر گونه لوازم یدکی ، مواد مصرفی غیر استاندارد جهت استفاده از دستگاه که باعث هر گونه خرابی در دستگاه شود.
– بسته بندی نامناسب کالا هنگام تحویل آن به مرکز خدمات پس از فروش به شکلی که موجب خرابی در دستگاه شود.
3 – مدارک مورد نیاز جهت ارائه خدمات گارانتی
مشتریان محترم موظف به نگهداری و ارائه فاکتور خرید و کارت گارانتی سلین ایران میباشند. لازم به ذکر میباشد در صورت عدم ارائه هر کدام از مدارک فوق ، به مرکز خدمات پس از فروش، این مرکز میتواند از ارائه خدمات گارانتی جلوگیری نماید .
* سلین ایران تعهدی در قبال خسارت های ناگهانی و یا مخالفت آشکار و پنهان با هر یک از شرایط خدمات گارانتی را ندارد

خدمات پس از فروش
در راستای حمایت از خریداران محترم، بیشتر کالاهای وارداتی در سلین ایران شامل 15 سال خدمات پس از فروش می باشند. خدمات پس از فروش شامل پاسخ گویی به سوالات فنی خریداران در حد امکان، کمک به آپ دیت نرم افزاری محصولات توسط خریدار، ارائه آموزش های مورد نیاز و تسهیل دسترسی به آموزش های ارایه شده توسط شرکت سازنده ،تسهیل ارتباط بین خریدار و بخش پشتیبانی شرکت سازنده، مشاوره جهت ارتقا کالا و ارائه مشاوره های فنی و علمی به خریداران می باشد و موارد دیگری را شامل نمی گردد.

تضمین بهترین قیمت
تضمین بهترین قیمت چیست؟
ما تضمین می‌کنیم محصولات عرضه شده در سلین ایران (با در نظر گرفتن دو سال گارانتی معتبر و 15 سال خدمات پس از فروش)، بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی در سراسر کشور است. اگر پس از خرید از سلین ایران، متوجه شدید فروشگاهی همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌توانید با پیش شرط های ذیل درخواست استفاده از «تضمین بهترین قیمت» را ارسال و در صورت تایید، سلین ایران بنا به صلاح دید کارشناسان خود، اختلاف قیمت آن را به طور کامل به حساب شما واریز و یا خرید شما را کنسل نماید.

چه شرایطی دارد؟
برای ارائه درخواست تضمین بهترین قیمت باید شرایط زیر وجود داشته باشد:
مدل یکسان: محصولات باید از نظر ویژگی‌های فنی، رنگ، امکانات و قابلیت‌ها یکسان باشند.
کالای اصل: از آنجایی که همه کالاهای موجود در سلین ایران اصل هستند، درخواست کالاهای غیر اصل رد خواهد شد.
گارانتی اصل و یکسان: کالاهای مورد مقایسه باید گارانتی و خدمات پس از فروش اصل و یکسان داشته باشند، زیرا نوع و کیفیت خدمات گارانتی‌های مختلف بر قیمت آنها نیز تاثیر می‌گذارد.
لوازم جانبی اصلی در بسته‌بندی کارخانه: سلین ایران همه لوازم و قطعات همراه کالا که از طرف شرکت سازنده ارائه می‌شود را بدون تغییر یا کم و کاستی به مشتری تحویل می‌دهد. بنابراین محصولاتی که در سایر فروشگاه‌ها ارائه می‌شوند، در صورتی امکان مقایسه خواهند داشت که لوازم جانبی و قطعات اصل و با کیفیت به همراه داشته باشند.
فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های مجاز: مرجع مقایسه قیمت باید فروشگاه مجاز و وب‌سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد.
کالا برای فروش موجود باشد: کالا باید در زمان ارائه درخواست به واچ آنلاین، در سایت یا فروشگاه موردنظر برای فروش موجود و قابل خریداری باشد.
با توجه به رسمی بودن برخی فاکتورهای سلین ایران، فاکتور فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی مورد مقایسه نیز باید رسمی و دارای کد اقتصادی و 9% مالیات بر ارزش افزوده باشد.
با توجه به لزوم یکسان بودن شرایط مقایسه، اگر لحاظ کردن مواردی مانند هزینه حمل و نقل یا مالیات بر ارزش افزوده، قیمت اولیه اعلام شده توسط فروشنده یا فروشگاه اینترنتی مورد مقایسه را تغییر دهد، ملاک مقایسه قیمت سلین ایران، مبلغ نهایی پرداخت شده توسط خریدار خواهد بود.
کالای مورد نظر می بایست از مجاری قانونی وارد کشور شده باشد و تمامی مجوز های گمرکی، استاندارد ها و ثبت سفارش ها را اخذ نموده باشد.
کالای مذکور می بایست دست دوم، باز شده، تعمیر شده، اسمبل یا رفرش و یا کالای عودتی از فروش نباشد.
خریدار می بایست پس از خرید کالا از شرکت دیگر، تمامی مدارک مرتبط که در بالا ذکر گردیده است را برای سلین ایران جهت بررسی و تایید ارائه نماید و بدون ارائه مدارک شرط تضمین بهترین قیمت باطل میگردد.
تضمین بهترین قیمت شامل سایر فروشگاه های این مجموعه مانند Enes و Selin3d نمی باشد .

چگونه درخواست بفرستید؟ ارسال درخواست
مدارک زیر را همراه کد سفارش خود، به آدرس ایمیل Info@selliniran.com ارسال کنید:
– پیش‌فاکتور فروشگاه به صورت عکس یا فایل اسکن شده؛ پیش فاکتور باید:
– شامل نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور، اطلاعات محصول و نام گارانتی مربوط به آن باشد.
– تا 24 ساعت بعد از زمان ارسال ایمیل توسط مشتری دارای اعتبار و کالا در آن فروشگاه موجود و قابل خریداری باشد.
– صرفا برای همان محصول به صورت تکی باشد.
در فروشگاه‌های اینترنتی، کافی‌ست آدرس فروشگاه اینترنتی و لینک مستقیم صفحه کالای مورد مقایسه به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال شود. بدیهی است که اگر به وب سایت‌های مرجع مقایسه قیمت لینک داده شود، ایمیل ارسالی قابل بررسی نخواهد بود.

چه زمانی درخواست بفرستید؟
درخواست مشتری باید حداکثر تا 12 ساعت بعد از فاکتور شدن سفارش و خرید اینترنتی و پیش از ارسال کالا، ارسال شود. در صورت ارسال کالا به هیچ وجه امکان بازپس گیری کالا نخواهد بود و مبحث تضمین بهترین قیمت تا زمان ارسال کالا اعتبار دارد. در مورد کالاهایی که خریدار درخواست واردات آن را دارد، این مبحث صرفا تا زمان امضای قرارداد و یا واریز پیش پرداخت اعتبار دارد.
بررسی ثبت درخواست تا حداکثر 3 روز کاری انجام می‌شود.
پس از ارسال استعلام و در صورت تایید قیمت پایین‌تر، اضافه مبلغ پرداخت شده به حساب شخص واریز و یا سفارش کنسل خواهد شد.
قوانین
در صورت مشاهده تخلف یا تلاش برای سوء استفاده از این طرح، حق عدم پذیرش آن درخواست برای سلین ایران محفوظ است .سلین ایران می‌تواند در هر زمان به تشخیص خود شرایط تضمین بهترین قیمت را تغییر داده یا ارائه آن را متوقف کند

ضمانت اصالت کالا
سلین ایران با داشتن کارت بازرگانی معتبر از اتاق بازرگانی ایران و ثبت شرکت وارداتی در سازمان ثبت شرکت های ایران، ضمانت می نماید که تمامی کالاهای وارداتی که در فروشگاه اورجینال و ساخت شرکت سازنده ایی است که در وب سایت درج شده است.لازم به ذکر است که سلین ایران در صورت درخواست مشتریان می تواند برای آنان برخی از کالاها را به صورت استوک و یا به صورت دمو وارد نماید. این محصولات صرفا بنا به درخواست مشتری وارد می گردد و به همان مشتریان به فروش می رسد.

نمایندگی
سلین ایران در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی سلین ایران اطلاع دهید. در حال حاضر سلین ایران در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خرید تنها باید به وب سایت سلین ایران مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.

قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، سلین ایران هیچ گونه مسئولیتی ندارد. سلین ایران خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.